Właścicielem sklepu internetowego highlander.net.pl jest:
Renata Góral Rubinowa 12a
55-040 Tyniec Mały
NIP: 827 177 59 35
REGON: 020147992
Nr konta bankowego: 91 1020 5242 0000 2302 0368 7977


1. Zasady dokonywania zakupów
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje, zawarte w niniejszym regulaminie. Umowa z klientem jest zawierana w momencie, kiedy system sklepu internetowego wysyła e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zawierające ilości i ceny wszystkich zamówionych produktów, łączne koszty ponoszone przez klienta, warunki płatności oraz adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Klient nie może anulować zamówienia, które jest w trakcie realizacji.


2. Składanie zamówień
Zamówienie może zostać złożone: za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym. Po złożeniu zamówienia poprzez sklep internetowy klient otrzymuje e-mail zwrotny z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili otrzymania przez sklep należności na konto podane w potwierdzeniu. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję o dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania). Zamówienia realizowane są na drugi dzień – oprócz sobót, niedziel i dni wolnych od pracy.


3. Formy dostawy towaru
Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez klienta w zamówieniu. Przesyłki dostarcza Poczta Polska. Forma dostawy towaru: list priorytetowy, na terenie Wrocławia możliwość odbioru osobistego.
TOWAR ZAMOV WIONY JEST WYSYŁANY W CIĄGU 24 GODZIN PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY
(oprócz sobót, niedziel i dni wolnych od pracy)


4. Koszty przesyłki
Koszty przesyłki pokrywa klient. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży.


5. Formy płatności
Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto w złotych polskich. Ceny wszystkich produktów i koszty wysyłki obowiązujące w chwili złożenia zamówienia mają charakter wiążący. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: Płatności za pomocą bramki płatności przelewy24.pl, przelewem tradycyjnym lub płacąc przy odbiorze osobistym. Jest możliwość złożenia zamówienia bezpośrednio na e-maila: biuro@highlander.net.pl sklep@highlander.net.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 666 164 769.


6. Przesyłki zagraniczne
Towar za granicę przesyłamy tylko pod warunkiem wcześniejszych (przed zakupem) ustaleń kosztów przesyłki.


7. Rabaty
Przy większych zakupach rabaty są ustalane indywidualnie z klientem.

8.Reklamacje
1) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: a) dla sklepu highlander.net.pl w formie e-maila na adres biuro@highlander.net.pl 2) Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
• imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
• przedmiot reklamacji
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5)Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


9. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Przesyłkę należy nadać na adres: ul.Rubinowa 12a, 55-040 Tyniec Mały
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

10. Ochrona danych klienta
Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 roku, sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów. Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z bazy danych sklepu. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na przetwarzanie przez sklep jego danych osobowych, wpisuje swoje oświadczenie w komentarzu do zamówienia. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby sklepu lub miejsca wykonania umowy.